can't wait to wake up in the morning

Var roligt och träffa mommo, har inte sett henne på så länge. Nu skall jag börja packa ihop lite saker som jag behöver till Gabs, vi skall som sagt flytta dit över påsken med Lill & Rata. Har skola till 15:45 imorgon, usch, men efter det drar jag genast iväg till Gabs! Jess ser så mycket framemot hela påskeeen, de kommer bli så kybäs. Vet inte hur mycket jag hinner uppdatera här, men hoppeligen ett inlägg om dagen. Hoppas ni alla andra också får ett bra påsklov! =)



kapade bilden från Lillis blogg. Vet inte riktigt vems den är? Kanske Jae's. Men måste säga samma sak som Lillis, det bästa med förra påsken var nog att vi blev bra kompisar med världens bästa RENATE & GABRIELA!


Kommentarer
Postat av: jae

vadå kanske jaes :D den e jaes :D

2010-03-31 @ 19:14:15
URL: http://whitehouse
Postat av: J A N I N A

SKRIIIV BLOGG

2010-04-03 @ 00:43:10
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0