It messed me up, need a second to breathe

Såg just jag hade haft många läsare igår, sori för ingen uppdatering, men var bara alldeles för trött. Lördagskvällen spenderades med Gabs, Rata, Lill & Eve. Vi var på förfest hos Sam, var också Nicolas, Jonas, Topi & Robban var. En 11-tiden då största delen av dem for på krog, så for vi till Smesby till Fredde. Hos honom var någo folk, och vi var där till ganska sent efter de for vi en sväng via stan och avslutade sedan kvällen på White House hos Fanny, som varit på krog. Hade en mycket rolig lördag me en massa roliga människor.
Gårdagen låg vi hela dagen hos Fanny med Gabi och Lillis. Fanny hade stuckit på dykkurs till Norrvalla klockan 9. Vi hade världens bästa humor hela dagen igår, skrattade påriktigt åt allt! Då Fanny kom hem därifrån var hon super snäll och for till grillen och hämtade mat åt oss, gud va gott de var. Kvällen kollade vi på film och bara tog de chill! Igår kväll redde också allt upp sig med en person som är väldigt vikitig för mig, och de är jag så glad för.
  Idag har jag stannat hemma från skolan, mådde så dåligt då jag vaknade och med lite feber. Så mamma tyckte de var bäst jag stannade hemma idag. Hela dagen nu tänker jag bara vila, läsa på Twilight sista boken (som är gryyymt bra), kolla på TV, kanske se någon film och bara ta de lugnt.



gammal bild på mej å söta Lillis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0