the only way that we are talkin

Igår var jag hos Fanny med Gabi vi lagade kyklingsallad & batong, mums vad gott de var. Lillis kom lite senare dit och vi kollade på salkkarit. Senare for vi ut och köra och bongade upp Janina på samma gång. Vi åkte först till Filmtown och köpte godis, senare till ABC. Då vi kom till ABC såg alla på oss mycket och länge, konstigt de inte tappade ögona ur huvudet, haha! Jag och Lillis var ute och hörde bara då Fanny säger "SÅ PAHA, SÅÅ PAHAAA!" Vi kommer in och ser att hon Jae och Gabi står vi maskinen med ringar. De hade köpt ringar ur maskinen. JAg och Lill ville också. Så först köpte Lill, Jae ,jag och till sist Fanny en ny. Haha vi 3 fick skit snygga diamantringar i olika färger och Fanny fick kanske världens fulaste emo ring! Vi låg på golvet och skrattade och alla såg på oss som vi totalt flippat. I samma sekund gick också Alex och hans kompis förbi, han trodde också vi blivit totalt sjuka. Från ABC förde vi hem Jae och hämtade Krisu. Vi körde runt ännu kanske en timme i stan och sedan for vi till Fanny och spelade Guitar Hero, 2-tiden förde snälla Fanny hem mig Gabs, & Krisu. Hade en super kul kväll igår! Tack för de (;
Idag vaknade jag klockan 1 och då hade Gabs försökt ringa 2 gånger och skickat 1 meddelande. Hon ville jag skulle komma till stan med henne och Renate så jag duschade och fixade och drog mig sedan till stan. Kvällen spenderas iallafall i sällskap av Gabs, Rata & Eve. Får se vad vi hittar på.





Kommentarer
Postat av: cherryy

didä ringarna i automaterna brukar faktist se helt snygga ut (iaf jag tycker haha) så e de ju nästan samma taso på hållbarheten som ringar från HM, heti rikki men för 2 euro så e de påriktigt prisvärt :D

2010-04-05 @ 09:04:27
URL: http://nattstad.se/cheryll/
Postat av: kitty

sv: jepp du har rätt! å att en ring i automaten kosta 50cent, helt sjukt! ;D

2010-04-05 @ 16:30:31
URL: http://kittyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0