will you do it like that

Sori, för att jag inte hunnit blogga tidigare men har haft fullpackat schema. Idag har jag haft en suber bra dag. Den började med skiddag på Öjberget med skolan. Jag, Mirwa, Charm, Emilia och Mikk körde på vanliga skidor (som ganska många andra också gjorde). Sällsynt lite folk i backen. Då jag och Mirwa skidat about 10 meter som var upp på en backe kom en tobakssugen Suoste och tände på tobaken. Haha, ganska roligt. Vi fortsatte färden då vi skidat 2km stötte vi på en super hög backe, jag hörde på musik på fullt genom Ipoden och "dansade" på samma gång på skidorna, var helt i fiilis och åkte i full fart neråt. Mitt i kommer en stor kurva var jag ser att Hoai & Steffi ligger mitt i spåret, jag fick panik och hoppar på magen mot sidan med skidorna på, sen sir jag uppåt då Mirwa måste göra samma för att inte åka på mig. HAHA, de var no dagens skratt. Snön bara yrde bakom oss och vi blev genom blöta, men roligt var de!
Sedan satte vi en lång stund framför brasan och bara chillade med andra vänner. Lunch åt vi 11 och efter det slet vi upp på toppen av Öjberget med plastpåsar som vi skulle åka ner på. På toppen var de ganska roligt. Olli föreslog jag skulle hoppas på hans rygg då han åkte ner på slalomskidorna, men jag gick verkligen inte me på det. Kunde inte lita på att han inte skulle falla. Senare ser vi att Lycke gått med på honoms förslag, gud vad hon ropade, hah! Vi åkte ner för berget efter det hade vi afterski och sedan förde Jessica hem mig. Idag har jag också övat lite uppgifter inför finskastudentprovet på måndag, kvällen har jag spenderat på gymmet med hård träning. Resten av kvällen tänker jag chilla!
Har försökt ladda upp bilder jag tagit med telefonen idag, men de bara fittas så de går inte. Kör på ett nytt försök imorgon. Milja har också tagit en massa foton idag, som ja får imorgon, några av dem laddar jag kanske upp då imorgon. Nu har jag kapat några av Emilias bilder iallafall, så ni får se lite idag (;



med cocis går allt! ;)


jag & emilia


bild uppifrån


HAHA den låten hörde jag på då jag först dansade och sen gjorde mitt magaplask i snön..

Kommentarer
Postat av: milja

haha, sötkitty! :D ja sku ha vila sett ditt fall! :DD så kul! hihi(;

2010-03-18 @ 20:09:56
URL: http://miwy.blogg.se/
Postat av: kitty

sv; haha :D de så faktist ganska roligt ut kan ja tänk mej! ;D hihi ;)

2010-03-18 @ 20:50:48
URL: http://kittyk.blogg.se/
Postat av: Josefina

kuna du typ int bromsa? :D haha

2010-03-18 @ 21:41:03
Postat av: kitty

sv: haha nej de kom fö snabbt ;)

2010-03-18 @ 22:02:40
URL: http://kittyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0