sky's the limit

Älskar vädret vi haft idag, hoppas de nu skulle hålla i sig iallafall hela morgondagen då vi har skiddag. Har varit på bra humör hela dagen, men nu har jag så sjukt huvud.. Förstår inte varför brukar aldrig ha huvudvärk. Idag har jag varit i frissan och är själv super nöjd. De är blont med blonda slingor, haha! Sen klippte jag det kortare och fixade pannluggen då den blivit så lång. Orkar inte ta några foton på håret, ni lär väl nog se de ändå. Har spenderat eftermiddagen med Eve, Lill & Gabi. Vi har bara lugit på sängen och talat om vår Ayia Napa resa i början av augusti, ååh under 20 veckor dit nu!



Gud vad jag längtar efter förfest stället Grabbarna Grus!


Kommentarer
Postat av: krisu

ååh napaaa, grabbarna steeeek!! :D

2010-03-17 @ 22:23:50
URL: http://stekarn-speltips.blogspot.com/
Postat av: Fisken

sköönt, på dehe foto sir man hu de e på grabbarna! ;D

2010-03-28 @ 16:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0