Ohhh baby hit me with an encore

är du kär? nej
har du snusat? jepp testat nog
har du fimpat en cigg på nån annan? haha jooo
har du djur? nej
har du legat brevid en kille i sängen? jep
har du nån sjukdom? nej
har du skämt ut dej för den du gillar? haha joo har väl hänt.. :D
har du en parfym? klaart de
har du sjukt bra humor? haha bäst!
har du gått på simskola? va för bra för sånt ;) haha nånee men int ha jag varit
har du fuskat? jebaa
är du lång? sku int säg de
gillar du att fota? nåjaa ibland då ja får lust så e de roligt en stund
har du sett dig själv brinna? int vad jag minns
hjälper du dina vänner? självklart
gillar du tacos? JAAA, de bäst!
tycker du att du är söt? klart ja e :D haha
har du dansat? jepp
har du spelat fotboll? jepp
tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? jag vet inte
kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? nej, eller har nog int ens testat
har du ätit sniglar? neeej som tur
äger du en locktång? jepp
gillar du att tugga tuggummi? ett måste
gillar du kläder? jajja
hatar du falska vänner? vem gör inte det?
gillar du räkna matte? för fan NEJ, värsta jag vet
älskar du någon nu? på vilke sätt älskar? joo vänner & familj
har du gråtit inför en vän? vem har inte det?
kan du sjunga? de kan väl alla, men jag är inte bra på det
säger du vad du vill? oftast
är du vacker? de är alla påsitt sätt
kan du tala spanska? nej, några ord kan jag
är du kortare än 1.60? 1.60
älskar du sommaren? bästa som finns
älskar du vintern? nej ogillar mycket
har du mer än 6 par skor? jepp
brukar du sjunga när du är i duschen? ibland
har du hoppat ut ifrån ett fönster? jepp
är du förvirrad? nej inte nu iallafall
har du mer än 6 par byxor? joo, fast jag använder oftast leggins
har du förlorat en vän? jepp
gillar du att shoppa? jååå
har du varit i paris? nepp
gillar du spindlar? inte gillar, men har inget imot att de finns heller
klarar du dig själv? ibland
har du lagat mat? joo, no om ja får si av recept :D
är du klantig? kan väl också hända
har du foppatoffler? jåå nånstans underst i mitt klädskåp
har du mer än 20 låtar på din data? jepp
har du en vän som skiter i dig? inte vad jag vet iallafall
har du velat göra saker men vågar inte? gör allt jag vill
sover du med nått gosedjur? jooo
har du åkt nånstans utan att du får? finns inge sånt, men säkert som mindre nog
vill du bara bort ibland? ibland händer de väl också
har du brännt dig? jepp många gånger
har du lekt med levande ljus? haha jåå
skäms du ibland? på söndagar ibland efter lördagens festande.. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0