now i’m in deep, flames, lava, breathe, karma

Vilken super daaag! Denhär dagen har börjat bra ändå sedan jag vaknade. Hade lång skoldag, som gick snabbt. Då alla andra på håltimmen drog iväg på kafi till stan lämnade duktiga jag i skolan och läste på rellaprovet som vi hade sista timmen. De skulle ni väl inte trott om mig? ;) Men måste nog säga att de lönade sig, kunde 2 uppgifter perfekt och på en gissade jag nog lite. Lillis hämtade mig då jag slutade skolan, så snäll hon är. Vi bongade upp Gabi, hämtade Mirwa och for till henne. Vi pratde och skrattade en massa till alla roliga fylleminnen! Gud vad roligt. Då jag kom hem for vi och övningsköra till Fågelberget. Mitt största problem är motorstoppen, ååh fattar bara inte taktiken.. Men idag började det klarna upp, då jag förstod hur jag måste göra. Pappa tyckte jag var så duktig så jag fick köra hem!! Usch vad spännande de först var att komma ut till motorvägen för första gången, då man faktist kör på vägar var bilar kommer imot hela tiden. De pirrade så grymt i magen, då jag stod och väntade på att svänga in till motorvägen. Hade dock på solglasögon så ingen skulle känna igen mig ;D haha! Körde först typ 60 och så påminde pappa mig vi är faktist på motorvägen så i med gasen.. De var så grymt roligt att köra hååårt! :D Ett motorstopp fick jag också i trafiken, men de var inte farligt inga bilar kom då. Nu väntar jag så mycket på nästa körlektion! Hela kvällen tänker jag nu chilla och fortsätta vara på bra humör! ;)



Den låten blir aldrig dålig, vare sig hur mycket man än lyssnar! Ganska så kybäs (;

Kommentarer
Postat av: krisu

Sv ; tack fö åsikten ;) då satsar jag på det :D

2010-03-24 @ 20:42:29
URL: http://stekarn-speltips.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0