It's not that I don't want to stay

Har håltimme och det är dödstråkit + att jag känner jag börjar få huvudvärk. Usch. Är trött och slutar skolan först 4 ååh, ja orkar int nåmer idag. Spenderade första halvan av håltimmen med Jonas & Olli och nu sitter vi bara i datasalen och slöar. Har ännu också sjuk mage, men inte lika farligt som igår. Vill veta vad som är fel me den :(
Men de va no värt att komma till skolan, fö de är super roligt att se på en full Mirwa som fyllde 18 igår ;)Hon är på psykologi timmen och jag hoppas verkligen det går bra för henne där! HAHA!
Idag tänker jag bara vila och ta de lugnt, kanske kolla någon film osv, får se. Imorgon hoppas jag på att magsjukan är över och då bär de nog av till gymmet!



just såhär känner jag mig idag!
ännu en googlebild,
jag lovar att jag skall börja ta foton oftare!

Kommentarer
Postat av: J A N I N A

krya<3

2010-03-10 @ 17:58:52
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0