I got my head and my heart on the dancefloor

Jag älskar då solen skiner, man blir på så bra humör! Dagens planer är ännu lite öppna men mina alternativ är: vara med Lillis (som det säkert blir), träffa Linus, gymmet på bodyattack eller en länk ute i solen. Jag vet inte. Skulle också behöva en massa nya kläder, jackor, solglasögon, skor, väskor och smycken nu till våren. Måste väl fara ti stan någondag och se om jag hittar något passligt.



Vill ha sådanna solglasögon, någon som har tips var man hittar snygga såna?
+ att exakt en sån läderjacka som Ashley har på bilden. Ganska tunn med dragkedja.

Kommentarer
Postat av: J A N I N A

gina hadd iaf förra åre, men vet int om dom har i år :D h&m kanske har. veromoda i rewell har också någå :D

2010-03-16 @ 19:01:25
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: mea

H&M har exakt likadana! :) köpte såna ett par veckor sen, o di e fina! o de kostade bara 5€! :D

2010-03-18 @ 14:29:49
URL: http://towalkintheseshoes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0