4 Juni

Har inte blivit myket bloggas senaste dagarna på grund av att jag varit ganska lite hemma. På onsdag hade jag matteprov, och hela dagen efter det var jag med Fanny, Lill, Gabi, Jae och en stund med Krisu som anlänt hem från SB. På kvällen spelade vi beachvolley med en hop vänner.



jae's bild

På torsdag (igår) hade jag ledigt, då hade jag i planerna och vakna klockan 9-10 tiden. De slutade med halv 1. Då steg jag upp kastade på mig nå kläder, och gick över gatan till Prisma. Köpte ingredienser till en soppa jag lagade. Eve & Fanny kom till oss och senare for vi till Fanny, vart Emma & Josefina kom. Emma tog foton på mig och Eve, som blev super bra! Ni får säkert se av dem senare. På kvällen chillade vi på Paradise, dit kom också Tony& Miikka.



Idag började dagen på Vasklot, vi hade friluftsdag. Spelade minigolf och gick i skogen på någon bana. I min grupp var vi jag, Emilia, Charm & Mirwa. Minigolf är nog inte vår sak. Efter det fortsatte vi med Lycke & Milja till Övis utekonsert. Hörde bara en låt av tvåorna, som var lite störande, skulle ha vilja höra allt av dem. Men Renate sjöng super bra, tur jag hann höra henne iallafall! Senare gick vi till stan med Jae, har ätit på saluhallen och nu är jag hos Gabi. Snart skall jag slita mig ner till stan och fixa en sak.
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0