8 juni

Gårdagen blev det alltså grillas vid Eve med Fanny & Gabi. Efter det var jag med Linus någongång på kvällen. Han far ju till Kina nu snart i en månad så. Vitsi vad tråkigt, men jag hoppas han har det bäst där. Kvällen avslutades med beachvolley på Paradise med Fanny, Gabi, Eve, Milja, Sandra, Topi, Aksu, Niko, Samu och Darjan. Hoppas jag inte glömde bort någon.

Idag började dagen med väckning 5. Det tog så imot att stiga upp idag och var trött exakt hela dagen. Då jag äntligen slapp hem tog ja en powernap på en timme. Senare drog jag till Janina & Jonas med Krisu var vi kollade en film, dear John, som jag tyckte var bra! Kvällen avslutades på Subway för min del, och efter det kom jag hem. Nu tänker jag gå och sova, godnatt!



har nu fått bilderna som Emma tog här för en vecka kanske. Laddar upp några av mina favoriter när jag hinner.
Denhär bilden gillade jag mest av alla på mig själv!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Super fin & härlig sommarbild ! :)

2010-06-08 @ 22:43:07
URL: http://mariellesophie.blogg.se/
Postat av: hoai

jag tyckt också att dear john var bra! :)

2010-06-08 @ 23:42:58
URL: http://hhhoai.blogg.se/
Postat av: josefina

så fin bild på dej :) <3

2010-06-09 @ 22:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0