15 juni

Har inte blivit bloggas sen fredag. Kommer inte på sommaren knappast att uppdatera så mycket, ni kan ändå läsa på yaes blogg om ni vill veta något som hänt.
Nåja på fredag var vi hos oss, me en massa folk och roligt va de. Va ja minns iallafall ;)
På lördag var vi hela dagen vid oss och kvällen fortsatte vi hos Nicoliina. Man var ganska så slut då, och vi har säkert blivit för gamla för att festa 2 dagar i rad.
Chill söndag, städade vi oss före mamma & Kaj kom hem och efter det hängde jag med perus gänget.
Igår måndag var det en lång jobbdag, eftersom jag var ensam första gången. Då jag slutat hämtade Fanny mig, vi åt på ABC och hämtade Krisu. Gick och sova tidigt.
Idag gick dagen lättare på jobbet, sen har det blivit powernap, varit me Lill & Gabs, senare med Eve och Fanny vi for bl.a till PQ. Talade en massa och var allmänt sjuka och inniiii!
Nu skall jag och sova, godnatt!



bild från fredagen hos mig. Mer hittar ni som vanligt på janinas blogg.


Kommentarer
Postat av: J A N I N A

jae int yae :D

2010-06-15 @ 21:11:23
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0