1 JULI 2010

halååja!
Back in business igen. Har inte blivit bloggas på ett långt tag nu, typ en halv månad. De har hunnit hända mycket sedan dess och tänker nu berätta i korthet. Helgen som var på kommande då jag bloggade sist, var provinssi helgen. Till provinssi åkte vi iväg med Renate, Lillis & Eve. Då vi hoppade på tåget bongade vi upp Elina, Jossu och Madde. Vi gjorde sällskap med dem vägen mot Seinäjoki. Då vi kom fram hämtade Lillis släktning oss och på campingen bongade vi upp gamlis. Vi satt upp tälten med dem. Början av kvällen hängde vi alla tillsammans, men de slutar alltid med tillslut att man tar sin egna vägar, så gick det också då.
Klockan 4 fick jag och Niksu lust att dra till Vasa, så vi packade ihop sakerna och GICK till tågstation. Fan vad fötterna värkte sedan. Vi trodde ett tåg skulle fara 06:22.. Sanningen var att nästa gick 9:30, skönt. Vi låg med Niksu under min sovsäck på tågstationen och sov, väckningen var självklart på klockan 9. HAHA!!! En lyckad kväll måste jag absolut säga.


bild från tågstation påvägen dit

Lördagens program var fest på White House, det blev lika lyckat som alltid! Efter helgen kunde man bara konstatera att allt gått som de skulle (nästan iallafall!) ;)


Party @ White House, JAES bild


Veckan efter det, har jag bara jobbat och jobbat. Har ändå hunnit få in kaffe på stan med mina vänner, eller någon film. På tisdag var vi iallafall på kaffe med Gabi, Tony, hans kompis och Elina, typ ända jag kommer på nu just.
 På torsdag då jag och Fanny slutade jobbet drog vi iväg till Kalajoki med IHI och firade midsommaren. Vi var där på torsdag kväll någongång. Kan bara säga att det var bästa midsommaren NÅGONSIN. Fan va roligt vi hadde. Oj herregud, skulle vila tillbaka dit nu med en gång.


Nicolina


Fanny & Raffa



Fanny, Eve & IHI


kybäs fiilis




pieni nousu ;)


Kalle & Anna








Ego


Ville & Lill






Age


Mika Myllylä vila också festa me oss, han med blå lei








vi + PABLOO



GRYM FIILIS på hela tiden!!



Under min bloggpaus har också 2 av mina vänner fyllt år.

Den 22.6 fyllde Krisu 19 år!




OCH den 25.6 fyllde Jemina 18 ÅR!


På Happy Valentines Party, jag & Jemina


Under den senaste veckan har jag jobbat för största delen. På måndag var jag med Fanny och senare på fotbollsplanen, tisdag var vi först till Paradise Beach och efter det var vi hos Fanny, med Tuovinen, Olli & Janina. Ondsag kollade vi fotbollsmatch, och idag har jag varit med Fanny på stan och shoppat lite. Senare kollade vi film (Twilight 1:an) med Fanny, Krisu & Jonas.

Nu tänker jag gå och sova för att orka med morgondagensjobbdag och helgen!





Kommentarer
Postat av: JANINA

ok

2010-07-01 @ 21:22:40
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0