juli 22

Mitt bloggande går lite dåligt såhär på sommaren, men det beror på att jag nästan aldrig hinner vara på datorn. Brukar bara kolla fejjan. Nåjaa men jag bloggade senast den 13 juli, den 14, 15 & 16 jobbade jag. Den 15:e hade jag också frissa och det är nog bara blont som gäller här. Janina fick också körkort samma dag.
På fredagen var det då Rockperry som gällde, förfest på WH och sedan vidare. Ganska tråkig kväll om jag själv får säga det, inget specillt hände. Helt roligt att få träffa på alla vänner man inte sett på länge men nåjaa.


Janinas bild, före rockperry

På lördagens program var det Jens Österbergs 50-års fest. Festen hade de ordnat på Strampen. Jag har inte haft så roligt på länge som den kvällen!! (;







Janinas bilder alla.


På söndagen hade min finaste syster Josefina konfirmation, lite tog de nog imot att sitta i kyrkan, men jag klarade det iallafall.


Josefina

På kvällen var vi på Grönvik, med Jae & Krisu. Senare var det film hos Fanny med Jae, Krisu, & Oliwer.
Roffa fyllde också 19 år då! :) grattis!

På måndag åkte vi till Tammerfors med Olli, Krisu, Fanny & Gabi. Hela dagen var vi på Särkänniemi, som var super roligt. Haha, jag tror ingen kan tänka på lika sjuka saker som oss.. Om ni bara skulle veta.. :D Var hemma i Vasa igen där 1 tiden på natten.. Foton har Krisu!

Tisdagen spenderades på Fannys villa, med Eve & Janina. Kirsi lagade som vanligt super god mat åt oss, vattenskoterbåt åkte vi och åt kaka som lämnat från lördagen. Nice ;)

Onsdag.. Jag och Fanny hade inget att göra, var en sväng till stranden, det var för blåsigt. En stunde gick vi på stan, som också var tråkigt. På kvällen var jag ut och åt med fina flickor, Jessica, Emilia, Fanny, Mirwa & Lycke. Vi var på Pancho Villa, som hade bra mat enligt mig. Jag blev iallafall överraskad då man hört så mycket dåligt. På kvällen kollade vi film med Jae, Gabi, Fanny, Krisu & Oliwer.


Dagens planer är dock lite sjuka, men de tänker jag inte berätta om, ha en bra torsdag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ajjaa sjuka hihh

h en av oss men ork int skriv vem

2010-07-22 @ 19:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0