6 juli 2010


IDAG ÄR DET EXAKT 1 MÅNAD TILL MIN 18-års dag, vad jag väntar! Den kommer firas på AYIA NAPA ((; kan int bli bättre!

Lite om helgen osv. På fredagen var vi via Fannys villa och for därifrån till Gabis villa, tillsammans med Fanny, Jae, Lill, Krisu & Oggen. Super skönt väder, grillning chill och så vidare.


På Fannys villa blev det jetski köras, så roligt!



Bild från Gabis villa


På lördag var det Juulias homecoming party hos Janina. Det blev super bra och hoppas på att Juulia hade en fin kväll. De hade iallafall jag, super roligt. Kvällen slutade på White House.




Roligt var det, som ni ser på bilden också. HAHA.
Alla bilder är Janinas, på hennes blogg hittar ni också mer.



Söndagen var vi en sväng till Kvevlax kollade på Passhiid en stund och for sedan via Fannys till beachen och spelade med bl.a Krisu, Olli & Tuovi beachvolley.



Gårdagen (måndag) jobbade jag, min näst sista vecka började på jobbet. Då jag slutade var jag hos Jae, vi solade och efter det med Fanny, Olli & Krisu. Då Fanny for på träning for vi med Krisu och kolla på Ollis match, och de vann.


Idag har vi chillat på Fannys villa hela dagen, jag, Janina Fanny, & Gabi. Senare var vi hos Fanny, vart Eve också kom, vi hoppade bl.a på trampolin, super roligt :D hehe. Eves hår var skit snyggt efter dagens frissa besök!  

& GRATTIS TILL FANNY som fick studieplats på turismlinjen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0