13 juli 2010

Härliiigt med denna värme! Hoppas de håller i sig nu, men sen då vi far till Cypern får de gärna bli kallt, hehe! Va snäll jag är :D
Gårdagen spenderades med Fanny, Janina, Olli & Tuovinen, bl.a på beachen, skönt!





Janinas bilder.

Senare på kvällen var jag med världens bästa och roligaste Eveliina, vi talade i timmar och vad roligt vi hade.


sweet! ♥
Emmas bild


Denna dag har spenderats på Österbergs villan, tillsammans med Fanny, Janina, Jeppe,Kirsi och Baloo. Vi solade på bryggan, for ut med deras båt, kastade ankaret i havet och var där en par timmar; lyssnade på musik, åt lite smått och gott, solade och pratade. De var så skönt. Då vi kommit i land lagade Jeppe sååå goda hamburgare åt oss, nami. Lite brände jag mig också, haft en awesome dag!!
Bilder från idag hittar ni på Janinas blogg, antagligen imorgon.

Kvällen har spenderats med Eve, och vi hälsade också på hos Jonas.
Nu säger jag godnatt!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Sv; Tack Kitty :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0