we make our great escape

Har inte hunnit blogga nå alls ihelgen då jag har haft fullt program hela tiden. På fredagen firade vi Jessica. Vi åt först på Rosso, sedan for vi vidare till Nora och efter det for Jessica och de andra som slapp, på krogen. Igår (lördag) hade Nora inflyttnings/födelsedags fest. Det var super nice! Idag har jag varit på träning och på RAX med familjen Kronlund & Fanny. Efter RAX for jag och Fanny ut och körde och pratade en massa. Mysigt!

Bilder från fredagen:


Födelsedagsbarnet JESSICA


Anna


Fanny & Katten


Gabi


Jemina


Jessica & Oliwer


Janina


Jessica


Jag


Jag & Jessi




Janina & Tuovinen






Bilder från lördagen:


Gårdagens Outfit


Bål blandas


Anna




Missu


Mikk

käpy



Anna & Iia

Nan & jag

jag& Iia

Renate&jag

Olli

Jonas

Emilia Fanny & jag

Robban

Janina





haha glitter olli!

Emmi jag & Pia

Fanny, playboykaninen & olli



Fanny


Missu & Charm

Lycke

eve




Kommentarer
Postat av: J A N I N A

najs me pics!!! :D

söte bild på dej me öle <3

2010-01-17 @ 23:18:34
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0