we gotta tell 'em that we love 'em, while we got the chance to say

Alla har nångång val i livet, och alla val är olika. Ibland kan det vara svåra val och ibland lättare. Oftast ber man stöd av sina vänner. Det gör iallafall jag. Alla säger sin åsikt, och man skall lyssna på alla vad de tycker. De ger en, en massa bra råd, på vad de tycker att är bäst. Jag har världens finaste vänner som alltid finns där och som jag verkligen kan lita på. Det finns ändå en person som stått mig nära länge länge. Den personen sa åt mej du skall lyssna på ditt hjärta, och göra som du själv känner att känns bäst. Att ingen annan kan göra det för dig. Jag gjorde det idag och nu är allt annat bättre än bra!
Igår då jag skulle och sova började jag tänka på att ingenting varar för evigt. Man vet aldrig då det kan hända något åt en person man älskar. Allting kan gå så snabbt. Då är det försent att tänka på VARFÖR. Ibland är det menat att man skall gå olika vägar, men man skall försöka hålla fast bara man kan vid någon vän som är viktig för en. Man kan göra misstag, och dem lär man sig av. Men inte för många. För då blir det svårt att tro på den personen. Då går kanske allting snett. Men jag tror isåfall det har en mening också. CARPE DIEM!



Sommar 08, Jaes bild


Kommentarer
Postat av: J A N I N A

<3<3<3<3<3

så sant, så sant!

du är en hejare på att skriva! :)

2010-01-11 @ 21:54:40
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: Disa

du e så söt o rättvis kitty! <3 så fiin text, o de stämmer ju :) saknar dej!

2010-01-12 @ 00:12:56
URL: http://disandrass.blogspot.com
Postat av: Anonym

janina sv: ska du sej ;)

disa sv: aaw disa! va söt du e! :) nu blev ja super glad, saknar dej med <3

2010-01-12 @ 21:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0