We bin down that road before

GRATTIS till Jessica som fick körkortet idag, nu far hon en vecka till Spanien, men sedan blir det att fara ut och cruisa med henne! Var trött i skolan idag på rellatimmen, så Jessica gav mig ett förslag att testa spikmattan. Hon sa att hon blir alltid pigg av det, och mamma sa att hon blir trött och avslappnad. Så jag bestämde mig för att prova och se. Ännu har jag inte märkt någon speciell effekt, men får se om en stund. Känner mig dock kanske LITE piggare, haha hoppas de håller i sig, kommer behöva det med tanke på hopen läxor och esser. Senare blir det säkert det vanliga programmet: gym & träning!



Jonas, jag & Olli
snart ett år sedan tiden går så fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0