sweet dreams!

Äääh. Har inte hunnit uppdatera på hela dagen p.g.a att jag har varit så trött. Har hela veckan jobbat med skolarbeten långt in på natten. Idag hade jag en lätt skoldag. Första timmen fick jag bara höra på engelska presentationer, för att jag hade min igår. Sedan hade jag håltimme som jag tillbringade på kaffe med Jessica, Fanny, Iia, Emilia, Charlotta & Lycke. Tredje timmen hade vi studiebesök till ortodoxa kyrkan och till sist en matte timme, som gick ganska slött. Efter skolan var jag & Gabi och shoppade på stan. Hittade dock bara en tröja, som jag gillar mycket! Då jag äntligen slapp hem gick jag och lade mig framför TV:n för att kolla Päivien Viemää, som slutade för mig i sömn. Vaknade till att alla ropade och gick an i huset, fick ett sånt nervsammanbrott, så de inte ens är sant. + att jag ännu har haft hård huvudvärk hela dagen. Vi hade träning på Painisalin en timme och gick igenom några platser för morogondagen. Ikväll har jag varit ute till största delen med Jessica & Gabi, men for också till ABC med Tuovi, Olli, Jemina, Anna & Rata. Tack för en trevlig kväll! Nu kom John Blund och hälsa på så jag slipper äntligen och sova!
KOM ALLA IMORGON PÅ CHEERLEADER UPPVISNING TILL VARISKA 12.30!!! ;)



John Blund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0