No escaping when I start

For och sova först långt in på natten. Dels för att jag jobbade med mitt engelska projekt, och dels för andra orsaker. Idag då min väckarklocka ringde halv 8, fattade jag inte var det var för ljud jag hörde. Jag trodd jag drömde och i "drömmen" kom det ett störande ljud. Jag tänkte bara men Guuud kan hede ljude far av, och sen till slut fattade jag att det var min väckarklocka. Var så trött då ja vaknade så jag inte ens fattade det var morgon. Satt telefonen och snoozade ännu 10 minuter, men sen var det ett måste att stiga upp. Efter det hade jag 20 minuter på mig, för vi for 8. Klädde snabbt på mig jumppakläder, kastade i mig lite mat, lagade volymmaster, plattde håret och for på jumppatimmen till Estradan i Övis. Jumppatimmen var skit rolig, vi hade handboll, som är superkul! Slapp till skolan med Iia. Det var så skönt, var ännu mer trött efter jumppatimmen, så behövde inte gå! Vi hade got mat i skolan, gröt & tonfisk sallad. Slapp just hem skall nu kolla på TV och sedan fortsätta med projketet!



bild från helgen, Oliwer, Janina, Katrina & Linus
JANINAS BILD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0