I wanna se how you lose control

Var dödstrött då jag vaknade. Det beror säkert på att jag inte fick sömn på nästan hela natten p.g.a att jag hade en del att tänka på dock också kanske för att jag inte kommit in i dygnsrytmen ännu. Hade så bråttom på morogonen, för att jag hela tiden satt min klocka och snooza. Till slut måste jag stiga upp och det slutade med att jag inte hann sminka mig. Så fick sminka snabbt just innan timmen skulle börja. Fick veta att vi inte hade någon teckatimme för att läraren ej var på plats. Skulle ha kunnat sova ännu några timmar mer, om man skulle fått veta det tidigare.. Nåja håltimmen som vi då fick tillbringade jag med Jessica. Överlag fortsatte skoldagen med att jag var dödstrött, mina ögon ville hela tiden falla ihop, och jag ville bara få slippa hem och sova. Efter skolan for jag till Nora. Janina kom också senare dit. Vi missade bussen hem, men slapp istället med Eve & hennes familj hem. Fast det först såg dåligt ut med någon skjuts. Nu skall jag verkligen gå och sova, sedan cheerleadingträning & läxor.




Trötter från Snövit & de 7 dvärgarna,
 googlebild

Kommentarer
Postat av: J A N I N A

haha trötter! va sött ks<3

2010-01-07 @ 20:38:24
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0