I wanna make love in this club

For tillbaka till Fannys villa på måndag då. Vi hade väldigt roligt, och jag älskar att vara med dem. (Fanny, Janina, Gabi, Krisu & Olli). Vi kollade kanske världens mest psykoga äckligaste och råa film, alla satt tätt intill varandra och hållde varann i handen. Det var så mysigt. Vi lagade mat tillsammans, skrattade åt alla våra roliga men sjuka saker! Vi sov alla tillsammans upp på loftet på Fannys villa, var det bara är madrasser överallt. Nästa dag snöade det i massor ute i köklot. Olli for hem tidigare än mig, Fanny, Gabi & Krisu p.g.a jobbet. Vi började köra ca 18 från villan, det snöade och snöade, och det var glashalt då ingen plogat upp vägen. Mitt i allt börjar bilen slira mot diket, och vi for i fullfart ner i diket rakt mot en sten, och där stannade bilen lika snabbt. Man såg ingenting då, måste bara vänta och se va som händer. Jag har aldrig varit med om en så hemsk känsla. Mer detaljer orkar jag inte berätta om. (Ni kan fråga om ni vill) Men tur i oturen var att alla klarade sig utan några värre skador. Men jag kan säga att det var så jävla nära. Om allt sku ha hänt 1 sekund före eller efter skulle det nog ha varit kört för allas del. Jeppe & Kirsi kom till olycksplatsen för att hjälpa och de hade med sig en "hinausauto" vet inte vad det är på svenska. Men den drog upp Fannys bil. Mannen som körde hinausauton tippade på att bilen måste skrotas, för den blev i så dåligt skick, han sa också att om vi skulle haft sämre bil skull det ha gått väldigt dåligt för allas del.  Men jag är väldigt glad för alla änglar som var med och skyddade oss. & TACK alla våra vänner som brytt sig. Nu är jag vid Fanny, Krisu & Olli.




bild från google

Kommentarer
Postat av: J A N I N A

bärgningsbil heter de :)

ja e så glad att ni klara er utan någå skador <3 love you SO!

2010-01-06 @ 20:48:36
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: kitty

okej jepp! :)

jag med, älskar dej <3

2010-01-06 @ 21:09:47
URL: http://kittyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0