like every single day

Har haft världs stressigt idag. Skolan började 8 och bussen var 20 minuter sen i tid tabellen. Så dagen började med att ja var sen från första timmen. Hade skola från 8-16, och det är värsta jag vet. Man blir alltid så hungrig i slutet mot dagen. Efter skolan for jag och åt med Emilia & Mikk. Tillbaka till skolan efter det på aftis på hälsokunskap. Som tur var dethär ända timmen man måste gå på. Nu har jag bara 7 essän kvar, som skall vara klara om ca 6 veckor. Sedan är den kursen avklarad!
Avslutade dagen med cheerleading träning. Har inte hunni vara på gymmet på ca 1 månad. Imorgon har jag äntligen tid. Har bara en timme skola, från 10-11, skönt! Skall väl träffa Linus också.
Jag lovar att börja ta mera nya foton snart!
MEn här är ännu en bild på snygga Matt!


Matt Lanter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0