I don't wanna miss a thing

Blev inge ABC idag heller, för att alla mina vänner var så lata.. HAHA likaså jag! Istället kom jag bara hem och tillbringade kvällen i bastun och bubbelpoolen. Gud va skönt det var då jag inte har varit på så länge i bubbelpoolen! Nu är alla mina muskler riktigt avslappnade och det känns så härligt.
För en gångs skull ser jag verkligen fram måndagen nu. För att pappa för mig till skolan, så jag kan sova längre. Salatut Elämät börjar som har varit på paus säkert 1 månad och för att jag skall göra en massa roligt. Jag har alldeles för mycket program för att dagen skall räcka till. Borde gå och sova snart för att orka med hela dagen imorgon. Men är ännu för pigg för det! ;)



jag & janina 07


Kommentarer
Postat av: miljaa

oj va du å janina ha ändrats! :O :D så söta båda 2! ((;

å du har ur fin blogg kitty! gillar massa! (:

2010-01-11 @ 12:51:18
URL: http://miwy.blogg.se/
Postat av: kitty

milja sv: jepp de no sant! tack, de du också ;) tacktacktack jätte mykke ;D

2010-01-11 @ 14:26:09
URL: http://kittyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0