In the morning after dark

Jag och Fanny satt barnvakt igår till Janina, Vanessa, Niila och Iia. De var inge jobbigt alls, vi lagade mat, kollade film och seplade spel. Då pappa, Kira och grannfamiljen kom hem från Ernst var de lite fulla, haha de var ganska roligt att se på. Vi fortsatte till Fanny och Lillis kom också dit. Vi såg kanske bästa filmen någonsin, jag lovar! Skrattade så mycket till den. Var hemma någongång efter halv 3. Nu är jag hur pigg som helst, och skall snart och köra för första gången! Yess! Hoppas på att de går bra med tanke på både mina och pappas nerver.. haha! Senare blir det till stan med Lillis och fixa några saker, och ikväll skall vi festa!! Ha en bra lördag allihopa! ;D




Bild från nyåret 09! På fannys villa, jag Linus och Lillis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0