younger now then we were before

Min skoldag skulle börja 8.15, men då klockan ringde halv 7 skulle jag bokstavligen aldrig sluppit upp ur sängen, jag satte telefonen på ringning halv 9 och somnade om. Då jag vaknade nästa gång var jag mycket piggare och hoppade på halv 10 bussen och for till skolan. På programmet stod rella, då jag var hemma och sov. Modda och finska, kort och lätt dag. Fick också godkänt i matteprovet, som jag var säker på att få 4 i. Det gjorde min dag super bäst på länge, så skönt att tänka de inte blir omtagning fö min del.
 Efter skolan for jag & Janina till Fanny en stund. Då jag kom hem, kastade jag mig frmaför TV:n, vi åt, och sedan har jag övat teori hela dagen på datorn. Nu får jag börja köra närsomhelst, men ska öva teori denhär veckan tror jag. Kanske de blir någon körlektion i slutet mot veckan.
Har fått mycket sällskap av dessa 2 super söta tjejer idag!



Vanessa, min egen solstråle



Vackra Janina

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0