Table dancin', smashin' glasses

Åkte med Olli igår till Fanny. Plockade upp Jessica & Mirwa också på vägen. Det första som hände mej då vi kom fram var att jag halkade.. Hade super roligt hos Fanny! Vi sjöng snappsvisor och shottade, hon bjöd oss också på tequila. Vi hann vara kanske 1½ halvtimme där förrän vi for vidare till Smesby, där efterfesten var. Lokalen blev Smesby ca två timmar före festen började, eftersom Sundom lokal var isakall typ. Orkar inte berätta mer detaljerat. Vi åkte med limousin till Smesby, som Fannys mamma & pappa fixat till oss. Ett stort tack till dem! :) Då vi satt i limousinen, så sjöng vi en massa sånger, och mera snappsvisor, så man fick vara hes senare mot kvällen. Kvällen var nog rolig enligt mig, iallafall det jag minns. Men då vi kom dit var de ändå bäst stäming, tyckte jag! Sebba förde oss till stan sedan senare, vi var seriöst kanske 10pers i bilen. Usch va trångt det var, men ganska roligt ändå. Vi for via grillen till Gabi. Idag har vi bara tagit det chill vid Gabi tillsammans med Lillis. Och hela resten av kvällen har jag tillbringat i sällskap av Eve. Vi har ätit massa gott, och talat. Nu skall jag gå och sova, är så trött efter gårdagen ännu. Blev lite sömn förra natten. MERA BILDER KOMMER IN PÅ MÅNDAG.



Lyckes bild, från efterfesten, dans på borden! haha! ;) Fanny Olli & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0