se oss i vimlet, sikta mot himlen

Igår hade vi happy valentine's party på Österberg Oy. Temat var rosa,rött och vitt. Det var super roligt att fira med alla sina kära vänner. Vi spelade en massa ölspel, dansade och rökte massa vattenpipa! Idag då jag vaknade vi Fanny trodde jag pårikitigt jag skulle dö av huvudvärk. Vi låg bara i Fannys rum, jag, Fanny, Janina och Lill, då Eve kommer instörtande och säger: "mul on vuosituhannen krapula, vaikka en ees ollu kännissä eilen!" Vi hålld på att dö i skratt! Vi har bara lugit hela dagen och latat oss, pratat och skrattat! Var till PQ och åt pizza också. Tack för en bra dag, fast måendet (kan man säga så?) inte varit det bästa. Bäst mot krapula hjälper fina vänner!


Janinas bilder:


här var vi glada med Anna!


sikta mot himlen!


Nann!


vattenpipa!


bilden säger väl allt!


här va vi glada!




strobolight




Karvann, Tuovi jag & Enis

Lillis bilder:


Alla tjejer, fast Charm & Missu fattas!


Fanny & jag

Kommentarer
Postat av: emiiliaa

hahah första bilden här var vi glada med anna! ja va väl mindre glad ja då man sir på miinen :D

2010-02-15 @ 18:08:42
URL: http://emiliamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0