makes it hard to know which road to go down

Hade idag en av de lättaste dagarna på hela veckan. 2 timmar, modda och bigga. På moddan var vi på ett besök till Österbottnes Museum, utställningen var kanske sämsta någonsin jag sett men nåja man behövde inte vara på lektionen iallafall. Maten var god idag, jag åt hur mycket som helst. På biologi gick vi igenom teori och kollade en film. Nu skall jag gå och läsa veckans seiska framför brasan. Ikväll får vi gäster hit, då mami fyller på söndag. Att vara med Lillis står också på dagens program. Vädret är så härligt idag, funderar på att ta en lenkki på kvällen, då jag inte hinner till gymmet idag och bra med frisk luft också! ;)


   
på gården


kolla vad härlig himlen är!! helt blå som på sommaren!


ett försök att få foto på den härliga solen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0