I'm exactly where I'm supposed to be

Hade sovmorgon idag, började föst 11.40. Fanny förde mig till skolan. Dagen började strssigt genast jag slapp dit. Det är en massa trubbel med ÄD efterfesten.. men orkar inte berätta mera! Men allt brukar ju lösa sig till slut, på ett eller annat sätt. Efter skolan for vi med Jessica till Wayne's och vi har en massa bra planer på gång.. som ännu är hemliga! Efter det kastade hon mig till BGS var jag väntade på pappa en stund. Vi for till polisstationen och fixade en massa papper. Snart får jag äntligen börja övningsköra. Nu är jag hemma och skall börja skriva en massa essäer.



Veckans program i sin helhet:

Måndag: Skolan 11.40 var vi gjorde engelska uppgifter och skrev en essä. Cafe med Jessica, polissationen, mera essäer, och möjligen gymmet.
Tisdag: Finska hörfen och matteprep. Essä skrvining fortsätter, träff med det nya laget på kvällen.
Onsdag: Matteprov och mera essä skrivning.
Torsdag: Finska essä skrivning 9-11 och så är det penkkisdagen också. Rella prov läsning.
Fredag: Rellaprov 9-11. Till Fanny.E på kvällen (iallafall!!)
Lördag: möjligen på en fest ;) & (träningsweekend)
Söndag: (träningsweekenden fortsätter) & Kolla alla program på kvällen, som jag inte har hunnit se i veckan!


+ att jag skall försöka hinna till gymmet varenda dag.
... jag som trodde jag hade en lätt vecka framför mig, utan STRESS!



google bild. HOPPAS VECKAN GÅR SNABBT SÅ ÄR DET SNART HELG IGEN! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0