i can care less if you love me or hate

Dagen började med rellaprov, som gick helt bra, fast jag bara läst en halvtimme på det. Efter det gick vi med Charlotta till stan, köpte skor, och mera smycken. Har sölsat hur mycket pengar som helst denna vecka.. Nu skall jag inte fara till stan på länge.. eller iallafall och kolla i butiker, för jag vet hur det brukar sluta. Ikväll ska de firas!! Först till Fanny i Veikkars och sedan vidare till Sundom! Skall ha på en svart klänning som är öppen i ryggen och sedan en massa guldsmycken.  Nu väntar jag på Charlotta som skall komma hit senare. Skall kanske köra på en powernap nu, så man orkar festa hela natten! Foton kommer senare, ha en bra kväll allihopa!



sommar 08 jag & charm


i Bgs på nian

Kommentarer
Postat av: lizette

Hoppas ni hadd en huippu kväll! :)

2010-02-20 @ 13:57:05
URL: http://lizettepinglan.blogg.se/
Postat av: kitty

den var faktist jätte lyckad! :)

2010-02-20 @ 15:19:17
URL: http://kittyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0