Cause when the roof caved in and the truth came out

Jobbigaste skoldagen på länge 8-4 ogillar onsdagar på skolschemat! Tappade verkligen nerverna i skolan, då ingen jag försökte nå var på linjen och så tänkte nåja, tänker inte ta en titt på den på hela dagen då! Då jag kollade klockan 21 på telefonen hade jag 9 missade samtal och 4 meddelanden. Fanny hämtade mig då skolan slutade och har spenderat så gott som hela dagen med henne. Vi har chillat, pratat, planerat. Var också på gymmet på bodycombat som var helt suuuuper! Tiden bara flög iväg och mitt i allt var timmen slut. Det var grymt mycket folk som vanligt och Pia är nog bästa ledaren i bodycombat, lätt! Vi slutade gymdagen med relax passet, ååh vad skönt och avslappnande det var. Efter gymmet skrattade jag och Fanny hela vägen hem och om ni vill veta varför kan ni kolla hennes FB status. Hoppas ni haft en lika bra dag som mig! Nu tänker ja sitta en stund vid datorn och sedan gå och sova, gonatt!



Fanny!
Ååååh vad ja längtar efter sommaren, sådanna dagar som denna då de är iskallt ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0