2008 baby, vi kommer brhäänk it all

Då jag vaknade märkte jag mami var hemma så jag fick sova 1 timme mer än vanligt. I skolan hade jag 3 timmar. Första timmen hade vi engelska där kollade vi filmen Romeo+Juliet, som vi fortsätter med imorgon. Fattade inte så mycket av filmen, men är glad att ingen annan heller gjorde det! På finska timmen övade vi på en kuulun ymmärrys ännu. OMG på tisdag har vi första halvan av finska studentskrivningarna, är sååå nervös! Efter det bara en mattetimme. Då skolan slutade 14.05 hämtade Fanny mig och hon har nu fått tillbaka sin audi! Vi chillade hos Fanny med Gabi & Eve och fixade en par grejjer, som jag inte tänker berätta om ännu ;) Vi planerade också den inkommande helgen som kommer bli kybäs! Nu väntar jag på Lillis och vi skall göra nå roligt som vanligt!



min Lillis i ljust hår! 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0