om helgen

Har haft en helt toppen helg!
Abisitzen var super nice och jag hade så jäkla roligt! Vi sjöng massa snappsvisor, hade lekar osv. Dansade en massa och bara umgicks. De slutade med att alla var ganska färdiga till slut. Allt var bra med mig också ända tills Olli bjöd den där absintshotten. Då spårade det ur, men tackar Emilia, Frida & Mikk som tog mig hem. Det är tur man har fina vänner ♥

Kan ladda upp bilder senare, då jag får tag på några. Cecilia har iallafall en massa foton och det har Jessica med!
TACK FÖR EN HUIPPU KVÄLL, det måste göras om!


Igår (lördag) sov jag länge och steg till slut upp. Åt med familjen, och där 15-tiden hämtade Gabi mig. Då uträttade vi lite ärenden och for sedan till henne. Vi åt super god sallad också. Senare fixade vi osv. Vi hade en rolig förfest hos Gabi tillsammans med Lill, Jemina & Linnea. Bl.a skvallrade vi en massa, haha!
Emilia, Mikk, Frida och Charm hälsade också på.
Där en halv 11 tiden gick vi in till stan. hämtade stämpel till Fontana & Sky och sedan for vi till gringo. Där träffade vi en hel hop bekanta också. Sedan största delen av kvällen spenderade jag på Sky. Jag hade super roligt igår också! Vi sov hos Gabi med Lill.








Blev inte så många bilder tagna under kvällen!

 


Kommentarer
Postat av: caroline

absint e som livet, pure poison or just like heaven <3



(måst nog gör ett inlägg som heter dedä! haha:D)

2010-12-13 @ 21:45:35
URL: http://parati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0