taggad till 1000!

Haft 2 timmar idag, 9-11. Och min modda presentation gick väl helt okej också. Efter skolan var jag med Eve en stund, och sedan till stadshuset varifrån mitt favoritlag åkte på tävlingar. Nu håller jag verkligen tummarna för de!!! 

Själv skall jag snart gå i duschen, börja fixa mig osv. Ikväll har vi skolans julfest och efter det abisitz som kommer bli helt huippu!!! Är på så jäkla bra humör och taggad till 1000! NU KÖR VI HÅRT!
Hoppas ni får de lika bra, som jag kommer ha de ;)




Kommentarer
Postat av: cecilia

SV; Tack för din fina kommentar!

Roligt att du gillar bloggen :) Det där med partykläder är en superbra idé! de ska jag genast göra ett inlägg om :)



Du har själv en jättefin blogg och jag följer den dagligen! Jag gillar designen och dina fina bilder! :)

Hoppas ni hade en rolig julfest och abisitz! Ha de bra!

2010-12-12 @ 17:14:41
URL: http://ceciliasmeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0