meet me at the hotelroom ;)

Julafton var riktigt rolig. Då vi kom till pappa 7 fick vi mera prsenter, sedan spelade vi spel, drack glögg, åt nötter, spela tietovisa (som jag vann) , åt tårta drack kaffe. Jumppade med söta Vanessa ännu halv 2 på natten, sedan var vi totalt utmattade och gick och sova.
& Vad min Vanessa är lycklig som får börja cheerleading i januari, hennes största dröm går nu i uppfyllelse! ♥



Snart skall jag packa väskan, så kommer Janina och hämta mig och vi drar till Sokos Hotel för att checka in. Jaa vi har bokat hotellrum för idag! Med Emilia. Lillis, Eve & Niksu har också ett eget. Fan va nice! Vi slipper iallafall taxikön inatt ;) Hoppas ni har det skönt som måste vänta ute där i kylan och vänta på en taxi som är så gott som omöjligt ...
Vi kör förfest på hotellrummet med en hop tjejer, och sedan blir det utgång, AWESOME!



Kommentarer
Postat av: J A N I N A

åååh ja e så glad om nessa börjar o tycker de e kul!!! :D:D:D

2010-12-25 @ 13:56:05
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0