:<

Denna dag/kväll har jag gjort detta.

* Sökt nyårs - klänning i stan, utan resultat
* Sökt vinterjacka i stan utan reslutat, hade spanat in en vit Peak Performance som var slut, och gud vad arg jag blev! (Den fanns inte heller på Peaks hemsidor, så nu är jag lessen! :()
* Hängt hos Fanny med Eve, Emilia & Lill
* Ätit super god mat på Pancho Villa
* Hittat 2 klänningar på nelly som jag inte kunde välja på, men gillade den andra aningen mera, och då jag skulle klicka hem den VAR DEN SLUT!

Vilken jävla otur jag haft idag ...

Kommentarer
Postat av: caroline

åh, var det parkas peak preformance? har kollat in en sån själv så va de bara jättestora storlekar kvar :(( å di sku int ens ta in nya :(

2010-12-21 @ 11:59:51
URL: http://parati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0