25

En första.

Jag minns ännu min första cheerleading tävling. Vi var så småa, gick på lågstaidet. Det var syyskisat. Vi hade vita capri byxor och blåa pike skjortor. (HAHA DÅLIGT MINNE)!  Jag var så nervös, och älskade cheerleading över allt annat. Övade på alla steg och allting hela tiden hemma, så mamma och de till och med blev stressade. Jag älskade mina ledare över allt annat och tyckte de var så "stora" då de var i den ålder jag är nu. I min stuntgrupp var det jag, Janina, Niksu, Eve & Henna. Om jag inte minns riktigt fel.. ojoj! De känns så nära, fast de är så många år sedan.


bilden är dock från 08, jag vet det finns en bild från då jag var i miniorerna för sådär 8år sedan, men har ingen aning om var den befinner sig. Men saknar också dethär Platinum... ♥


Kommentarer
Postat av: eve

stuntti ryhmässä ei ollu niksua vaan sonja! :D

2010-12-22 @ 22:04:51
Postat av: J A N I N A

haha neenee;) vi hadd vita capribyxor o blåa tröjor för de va temakisat ;)

2010-12-23 @ 13:55:55
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0