20 december 2010

Jobbat halv 8 - halv 12 idag. Skönt med en kort dag, endå kändest den som en evighet eftersom jag var dödstrött. Mina ögon föll ihop hela tiden. Men genast jag slapp hem sov jag nästan 2 timmar och nu är jag pigg. Vi skall snart till stan med Fanny för att se på nyårs klänningar och köpa julklappar. Ha en bra dag allihopa!

OBS!
(Jag har skrivit det hit redan en gång att jag inte tänker svara på anonyma frågor, så vill man veta något, kan man också skriva ut sitt namn :))

Idag har jag hästsvans som jag inte kanske haft på 2 månader, ifall ni vila veta!!! :)


Kommentarer
Postat av: cecilia

SV; Tjoo! :)

sry att ja är sen me att svara! Om du har väskan på ryggen så är den just vid korsryggen på mej och har du den så att den hänger över ena axeln så går den till höften ungefär ;)



Både skönt och snyggt med hästsvans ibland! :)

2010-12-20 @ 20:49:12
URL: http://ceciliasmeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0