18

Min favoritfödelsedag.
Har svårt att bestämma mig om det var då jag fyllde 17 eller 18 för båda var helt huippu. Och påminde mycket om varandra. Men jag måste kanske bestämma mig för 17.

Jaa vi var på Ayia Napa. Första gången utomlands utan föräldarar. Bara med kompisar. Det var jag, Fanny, Lill, Laura & Heidi, Krisu & Linus.  Då jag fyllde började vi dricka genast från morgonen. Därifrån fortsatte vi till hotellet Kalypso. Där beställde vi skumpa till bordet, och en par drinkar. Vi gick med hela VIP-pass gänget ner mot hamnen och bara ropade "when i say Ayia, you say Napa" och kan säga att det var helt awesome fiilis! På båten åt vi, drack i mängder dansade, simmade och hade så jävla roligt! Båten startade 12 och var tillbaka 17. Då hade jag aldrig i hela mitt liv varit med om något lika roligt som just då. Vi gick tillbaka, alla hoppade i en fontän och jag tänkte nejfan! Linus bara "kitty, kom nu, jag fångar!" Hoppas jag då å slår foten så inniii helvete! Han bara JESS jag å slo foten! Haha.. Fan, fick iaf ett minne då.. :D Vi sprang till vår hotellpool me hela mitt gäng, hoppade i i bomd å vattnet bara flög! efter det fixade vi lite, runda om fötterna som vi var och fortsatte till Ambassaden, Grabbarna Grus och till slut till Blue Moon!



på partycruisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0