30 augusti 2010

Har som vanligt inte hunnit blogga på länge. På fredgan fick jag KÖRKORT!!! :D Vilken härlig känsla! Sedan fylle min favorit Charlotta 18 år! ♥


januari


vappen08

Charm firades först hemma hos henne med en massa fint folk och sedan fortsatte festen på Oliwer's Inn. Jag firade nyktert. Eftersom jag var så innniii att köra bil. Var ut och körde till bl.a Malax osv. Senare blev det att föra hem ett lite fullt födelsedagsbarn, men så skall de ju vara då man fyller 18!

Villaavslutningen började med butiken tillsammans med Soffan, Sabina & Fanny. Vi köpte mat, bol osv till kvällen. Villaavslutningen firades hos Ida med togaparty! I stort sett en lyckad och rolig kväll! :) Någotmer tänker jag inte nämna om den.


så fina, så fina



gruppbild.

Alla bilder är Janinas, och på hennes blogg finns mer.

Söndagen spenderades med att stiga upp 15 tillsammans med Janina. Var och åt pizza på Marcopolo med Fanny. På kvällen hämtade jag först Krisu sedan Olli och så var vi ut och körde en stund och bara hängde.

Idag sted jag definitivt upp på fel fot och de hjälper ju inte heller att inte allt är som de skall. Dagen gick helt ok, bara att jag inte riktigt varit mig själv. På bättre humör fick iallafall söta Nora & Emilia mig. Eftermiddagen var jag en stund hos kusinerna, vart också Fanny kom :) Senare på kvällen har jag sovit, av trötthet. Blev inte så mycket sömn på natten så.. Och så var jag en sväng till Minimani efter några grejjer..
Mirwas storyn är nog något man alltid får skratta till.. Heh ;)

Jag vill bara säga att jag är lyckligt lottad som har fått så fina vänner, som alltid finns där då jag behöver dem och som alltid lyssnar och ställer upp vid de svårare stunderna också. De som jag alltid kan ha kul och skratta med, som man delar alla hemligheter med. Några namn behöver jag ändå inte nämna! :)

Nu känns det redan bättre,
ha en bra fortsättning på veckan! :)

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: JANINA

<3

2010-08-31 @ 10:35:34
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0