13 augusti 2010

Igår var det Konstensnatt. Vi började med födelsedags-förfest hos mig. Därfirån fortsatte vi till stan och ner mot Hoviska. Vi bongade sundom-gänget, jag och Fanny for med dem till Faros. Där satt vi en par timmar och for sedan via Hoviska till Fontana. på Fontana var de helt okej roligt, med lite folk. Så jag och Emilia lemppade och drog till Ollis. Var det lätt var bättre drag! Kvällen avslutades vid Emilia.
Skoldagen kändes lång och slö. Vi hade friluftsdag på Vasklot, och jag så ärligt talat för jävlig ut. Nåja, då jag slutade for jag til Fanny, för att kolla om hon var vid liv och efter det tog jag powernap. Just var vi hemma hos oss och åt. Snart skall vi börja fixa oss, dra till alko, butiken och sedan bär det av till Gamla Vasa på förfest. Senare blir det nog Ollis på ROCKETQUEEN. Ha en bra fredag allihop! (;


jag och Fanny från en tävlingsresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0