zumba

Skoldagen började 10 så lite skönare idag, då jag har börjat de övriga dagarna 8.15. En lätt dag med 2 lektioner. Idag gjorde jag också kursvalet för abiåret och planerade lite på studentskrivningarna. Nu borde faktist allting vara under kontroll, skönt. Fanny hämtade mig från skolan och vi for till Jae. Hon höll på och rensa kläder, och hon skall måla om i rumme sitt.. ÄNTLIGEN! Har bara tagit lite på 2 år nu.. hah, nåjaa men bättre sent än aldrig!

Efter de fortsatte vi via butiken till Fanny, vi åt, kollade TV, jag vilade medan hon fixade något och sedan drog vi iväg till gymmet på zumba. En super-rolig timme avklarad än en gång, och dagens ledare vi hade var ju grymt bra på att dansa!



Kommentarer
Postat av: cherryy

ja känner mig lite efter, typ en av de få som inte provat zumba :D

2010-04-11 @ 17:01:18
URL: http://nattstad.se/cheryll/
Postat av: kitty

cherry sv: haha, du ska int gör de :D ha först varit 2 gånger jag också ;)

2010-04-11 @ 19:52:36
URL: http://kittyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0