where it comes and where it goes

  


Berätta 4 saker som du kallas

-Kitty
-Kit
-Kidii
-Kitii

Berätta 4 sanningar om dig själv
- älskar vita kläder
- tycker oliver är de äckligaste som finns
- tycker cocis är de bästa som finns
- kan vara lite blondi (men bara ibland!)

Berätta 4 saker som du gjort idag
- spelat innebandy
- ätit popcorn
- tränat på gymmet
- varit på super bra humör (som inget kan föstöra)

Berätta 4 saker som du har på dig just nu
-top
-världens sötaste sockor
-underkläder
-en filt runt om mej

Skriv ner 4 saker som du hatar
-då någon lägger sig ner i min säng med dagkläder på!
-personer som inte kan medge sig själva också gjort fel
-personer som tror de alltid har rätt
-personer som lägger i sig för mycket i mina saker

Skriv ner 4 saker som du älskar
-min familj
-mina vänner
-sommaren
- södern

Fyra personer som du tycker skall göra denna lista
- mikk&emilia
- iia
- lizette
- marielle


Kommentarer
Postat av: hoai

*- kan vara lite blondi (men bara ibland!)*



HAHAHHAHAHAHHAHAH!!! dehe fick mig att skrattta :DD goos, hur förklarar du då detta: "ligger Finland i Europa?" :DD

2010-04-07 @ 08:22:17
URL: http://hhhoai.blogg.se/
Postat av: kitty

hoai sv: haha!! :D ja skämta ju me alla ;);)

2010-04-07 @ 10:54:57
URL: http://kittyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0