monday 19.4-2010

Trött, slö och sjuk känner jag mig nu. Har redan nästan en vecka haft flunssa, snuva, sjuk hals och huvudvärk, bara febern som fattas. Idag då jag vaknade tänkte jag först inte fara till skolan då jag inte kände mig i skick, men 10 minuter före bussen for bestämde jag mig ändå för att försöka vara i skolan. De gick nog bra, fast jag kände mig slö hela dagen. Slutade först klockan 18 idag då jag går en kockkurs på Silveria som nog var ganska roligt. Skall nu gå den så jag får ihop alla kurser och så jag lär mig laga mat, de kan verkligen behövas!
Hade först idag tänkt att då jag slutar skolan bär de nog av på lenkki då jag inte hinner på gymmet men nu bestämde jag mig för att inte göra något vettigt alls. Bara vila, se på TV och äta kokosbollar, så ja nångång blir frisk.


borgå 08






Min gulleplutt Vanessa var rätt så söt igår. Jag förde henne och Janina på träningar, då Vanessa säger "du kan ju köra jätte braa, då man sitter på me dig så mår man inte alls dåligt, men det gör man då Seppo (pappa) kör. " Haha! :D


Kommentarer
Postat av: Marielle

Sv; haha sidu bara , jamen de va så super bra serie ! :D

Ojj taack så mycke Kitty ! :)

2010-04-19 @ 20:19:38
URL: http://mariellesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0