Let's get woohoo!



bild från hösten 08 (tror jag)
Vart har diamantringen som jag har på mitt finger försvunnit? Borde väl fara till Karisma och kolla om de ännu har sådanna, men tror nog inte de, länge sen jag köpte den.



Igår for jag och Gabi först och åt till PQ. Därefter gick vi till Filmtown för att köpa godis, och vi träffade också Jemina, Tuovinen & Olli på Subway, satt där med dem en stund. Senare for vi ut och köra med Mirwa (som på fredag fick körkortet), och vi bongade också upp Eve sedan senare. Vi körde runt lite allstans och var och träffade på en massa vänner och bekanta. Senare hände det en liten olycka med Mirwas bil så vi hamnade och vänta en stund i hemstrand men Janne & Age kom sedan och hämtade oss och förde oss hem, så snällt! :)


Kommentarer
Postat av: J A N I N A

de finns liknande ringar på aukia (e int säker om de e pearls for girls eller diddi) :D

2010-04-18 @ 14:11:41
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: lizette

Jättefin ring, hoppas du hittar den! :)

2010-04-18 @ 14:45:52
URL: http://lizettepinglan.blogg.se/
Postat av: kitty

jae sv: okeej, nå ska far å kolla! :D å tack :)

lizette sv: tack Lizette :) de hoppas jag med! ;)

2010-04-18 @ 15:17:24
URL: http://kittyk.blogg.se/
Postat av: Anonym

den e ju no som sönder..

2010-04-23 @ 22:00:28
Postat av: Anonym

hmm, den e ju no som sönder..hande ringen..

2010-04-23 @ 22:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0