Lived and learned from fools and from sages

Alltså vilket toppen väder! Solen högt uppe på en molnfri blå himmel. Man blir på så bra humör då vädret är super och lika super gick också körningen idag! Körde en timme i sträck lite överallt, i Hemstrand, Gerby, Västervik, Singsby, Karpperö osv. Idag tankade jag också bilen. Jag och pappa tappade oss bort i Västervik och hamnade på en liten smal lerig skogsväg var de håll på med något vägbygge. HAHA! Så är de med vårt lokalsinne, men navigatorn hjälpte oss sedan.
Nu skulle jag mer än gärna fa ut i de fina vädret, men när man är dum och lämnar sina skoluppgifter till sista stunden får man nog skylla helt sig själv. Men nåjaa kanske jag hinner med en lenkki iallafall idag, fast de inte blir något gym. Nu skall jag iallafall börja på moddauppsatsen.. Ha en bra fortsättning på söndags eftermiddagen :)


bild efter körningen




Kommentarer
Postat av: Anonym

du får komma hit me hupparin imrn =)

2010-04-17 @ 21:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0