don't move too fast



Hann inte läsa på biologi som de var tänkt. For och låg i Fannys säng istället med Baloo och kollade på ett Hunks-program och somnade för en stund. Vaknade av att Fanny ringde mig, då samtalet var slut somnade jag om och 25minuter senare väcks jag av att Fanny ringer på nytt och säger: Har du ätit redan? Jag hämtar dig snart, packa mina gymsaker. Ååh då måsta jag slita mig upp. Slet till köket lagade ett litet mellanmål for ut i solen och åt. Gick ut till vägen och medans jag väntade på Fanny körde Linus förbi, han stannade och vi hann tala en liten stund tills Fanny kom. Då hade vi bråttom så hoppade in i bilen och vi drov iväg till gymmet på RPV. Roligt och super effektivt. Efter gymmet for vi tillbaka till Fanny kollade Päivien Viemää och efter de förde hon hem mig. Jess, nu skall jag kolla salkkarit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0