you were born to be my baby

Då ja vaknade idag var jag dödstrött! Skulle bara ha viljat krypa tillbaka under täcket. Men måsta slita mej till skolan för att skriva historiaprovet. Jag vet inte alls hur det gick, hoppas jag uppfattade frågorna rätt. Då har det iallafall gått helt okej. Efter skolan åkte jag buss till Fanny tillsammans med Jessica. Fanny låg och sov ännu då jag kom, så jag väckte henne då! Nu sitter jag bara här, medan hon sminkar sig. Skall väl nog fara hem snart ta en powernap, och sedan öppna böckerna igen.. suck! Ikväll blir det kanske gymmet, får hoppas bara på att jag hinner!

Ute är det iskallt!! Jag tror jag skall gå i ide eller något liknande ;)


Bild från google


Kommentarer
Postat av: J A N I N A

SKRIV OFTARE KUSIN! :D

2009-12-15 @ 14:27:18
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: Jenna

haha de e som om du läser mina tankar, va påväg in på din blogg och sku fråg dig samma sak :D Så jo de får du, får jag? ;D

2009-12-15 @ 20:44:52
URL: http://fashionpsycho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0